środa, 14 sierpnia 2013

Początek


Może na początek pokrótce o mnie. Jak z opisu wynika mam 15 lat i pragnę spełniać
moje marzenia związane z fotografią. Pomagają mi przy tym przecudowne osoby. Z tego miejsca pragnę z całego serduszka podziękować Ani Basie, która była ze mną na początku mojej przygody
związanej z fotografią. To Ty przekonałaś mnie do tego abym rozwijała się w tym kierunku.
Dziękuję.
Cieszę się, że jestem kim jestem. Cieszę się, że potrafię codziennie poznawać się od nowa.
Chcę tutaj podziękować Ninie Mickiewicz, która do mojego życia wprowadziła
nie małą nutkę a całą melodię magii. Dzięki Tobie potrafię unosić się trzy metry nad niebem.
Dziękuję.
Aż wreszcie jestem pewna, że gdyby piękna Karolina Kasiborska nie stanęła
na mojej drodze to na pewno nie byłabym tym kim jestem teraz. Dzięki Tobie uczę się
przezwyciężać strach i dążyć do celów. Dziękuję, że mimo wszystko jesteś ze mną do tej pory!
Kocham Cię całym serduszkiem i zawsze będę <3!

A to ja.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Krytyka = tak.
Hejty = nie.

Za każdy komentarz dziękuję.
Przypominam, że komentować mogą również osoby niezalogowane c: